グランツーリスモ5×レッドブル=X1プロトタイプ[写真蔵]

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(C)Sony Computer Entertainment Inc. Manufacturers, cars, names, brands and associated imagery featured in this game in some cases include trademarks and/or copyrighted materials of their respective owners. All rights reserved. Any depiction or recreation of real world locations, entities, businesses, or organizations is not intended to be or imply any sponsorship or endorsement of this game by such party or parties.
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ソニー・コンピュータエンタテインメントジャパン(SCEJ)は28日、「グランツーリスモ」(GT)シリーズとレッドブル・レーシングによるコラボレーションプロジェクト『X1プロトタイプ』の全貌を公開した。

[写真17点。ベッテルやハンガー7も]

シェイクダウンテストにおいてセバスチャン・ベッテルは、初走行にも関わらず、鈴鹿サーキットのコースレコードを一気に20秒以上も短縮するラップタイムを記録したそうだ。

レッドブルX1は、2010年末商戦期の『グランツーリスモ5』に登場する。

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《レスポンス編集部》

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